Від імені педагогічного колективу дитячого садка я маю честь вітати Вас на
- за умови власної роботи, дистанційного
навчання дітей-школярів, у них не
буде
часу та сил виконувати завдання ще й з дошкільником,
- небажання дитини займатися з батьками,
- забагато фото-звітувань про виконану
роботу,
- необхідність дотримуватись конкретного часу
занять,
- псування зору дітей тощо.
На даний час в закладі спланована систематична
робота з педагогами, вихованцями та їх батьками. Створені батьківські спільноти
кожної вікової групи в Вайбері, розміщені матеріали на веб-сайті закладу, де
робота здійснюється таким чином:
-
консультативним інформуванням на різну тематику,
-
наданням рекомендацій щодо здійснення освітньої роботи за окремими
темами,
- проведенням відеозанять вихователями,
- надсиланням
посилань на сторінки з розвиваючими завданнями,
аудіоказками, піснями, поробками, фізичними
вправами в мережі Інтернет,
- надсиланням
відео-роликів за темами занять,
Для залучення до ефективної роботи більшої
кількості сімей батькам надана можливість виконувати завдання та надсилати
фотозвіти виконаних дитячих робіт у зручний для них час. Педагоги закладу
постійно знаходяться на зв'язку з батьками вихованців, спілкуються з ними в
телефонному режимі, листуються через електронну пошту.
Запрошуємо всіх приєднатися до дистанційного
навчання, де ви зможете ознайомитися з рекомендаціями, порадами, побачити
елементи освітньої діяльності з дітьми та ін. Детальну інформацію можна
отримати у вихователів групи, яку відвідує дитина.
Будь
хто з батьків, дітей можуть до нас завітати для отримання допомоги, просто
поспілкуватися, почути слова підтримки.
· Законів України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту».
Змістове наповнення роботи
дошкільного навчального
закладу
на 2020-2021 навчальний
рік
Науково-методична проблемна
тема, над якою працює педколектив:
«Постійне
підвищення рівня професійної майстерності та інноваційної культури кожного
педагога у вихованні цілісної, національно свідомої, творчої, життєво
компетентної особистості дитини в умовах
інноваційного розвитку дошкільної освіти».
Пріоритетні завдання: на
2020-2021 навчальний рік
1.
Активізувати творчий потенціал педагогів, стимулювати до
професійного саморозвитку й самоосвіти, через
оновлення системи форм методичної роботи з кадрами, організації освітньої
роботи з дітьми з метою забезпечення наступності
у роботі дошкільного закладу та початкової школи в умовах використання
основних засад концепції «Нова українська школа».
2.
Продовжувати
формувати монологічне мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій
розвитку зв'язного мовлення, прозових та поетичних творів сучасних авторів,
кращих зразків малих фольклорних жанрів у підвищенні рівня культури
українського мовлення, вихованні національно-патріотичних почуттів
дошкільників.
3.
Формування логіко – математичної
компетентності дітей дошкільного віку шляхом
розвитку уміння здійснювати математичні та логічні операції на заняттях із
сенсорного та логіко-математичного розвитку.
4.
Удосконалювати роботу по використанню сучасні форми взаємодії з батьками
вихованців у межах відкритого освітнього простору засобами
ІКТ.
Завдання
педагогічного
колективу на літньо-оздоровчий період 2021 року:
1.
Оздоровчі
завдання:
–
створення
оптимальних умов для зміцнення здоров’я вихованців,
збереження їх життя та подальшого
формування життєвої компетенції шляхом упровадження сучасних
здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних освітніх технологій;
–
дотримання
розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних,
психічних навантажень та відпочинку дітей,
забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі, відповідності
тривалості сну віку дітей;
–
підвищення
ефективності освітньої роботи з питань особистої безпеки
та безпеки життєдіяльності дітей;
–
оптимізація
рухового режиму та самостійної ігрової діяльності дітей
протягом дня як важливої
складової фізичного розвитку дошкільників;
–
забезпечення
умов для загартування дитячого організму;
–
організація
збалансованого харчування та раціонального питного
режиму.
2.Освітні
завдання:
–
спрямування
освітньої роботи на інтеграцію різних видів діяльності,
реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до
дітей;
–
розвиток
пізнавальних здібностей дошкільнят засобами ознайомлення
дітей з природою влітку, використання
епізодичних та довготривалих спостережень, дослідницько-пошукової роботи з дошкільниками, художньої літератури;
–
збагачення
практичного досвіду дітей через залучення до різних
специфічних видів дитячої діяльності: ігрової,
рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої,
пошуково-дослідницької, трудової тощо;
–
планування
життєдіяльності дітей за блочно-тематичним принципом.
Шляхи реалізації завдань:
-
Особистісно-орієнтований
підхід до кожного вихованця.
-
Забезпечення
наступності дошкільної та початкової ланок освіти.
-
Блочно-тематичне планування.
-
Організація розвивального середовища.
-
Інтеграція різних видів діяльності.
-
Використання освітніхтехнологій.
-
Співпраця з родинами вихованців на засадах партнерства.
Наради при завідувачу (один раз у місяць)
|
· Про основні напрямки освітньої роботи у новому навчальному році.
· Про підсумки створених умов для роботи за комплексною програмою «Українське дошкілля» та «Впевнений старт
· Про граничні навантаження на дошкільників різних вікових категорій.
Про атестацію педагогічних працівників у 2019/2020 н.
|
· Про підготовку до Тижня знань з безпеки життє-діяльності дошкільників;
· Про дотримання працівниками закладу правил пожежної безпеки
· Про підготовку до опалювального сезону та роботи в осінньо-зимовий період.
|
· Про аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у 2019 році.
· Про результати перевірки ведення ділової документації
працівниками ДНЗ
|
· Про стан батьківської плати за харчування дітей.
· Про виконання Санітарного регламенту працівниками закладу.
· Про підготовку до проведення Новорічних свят.
|
· Про аналіз проведення зимових музичних та спортивних розваг розваг.
· Про заходи щодо безпеки життєдіяльності дітей в зимовий період.
· Про попередження захворювання дітей на ГРВІ, педікульоз та гельмінтози
|
· Про сучасний погляд на підготовку та проведення
батьківських зборів та дієві форми роботи з батьками
· Про створення інформаційного простору для батьків у вікових групах
· Про підготовку та якість проведення Днів відкритих дверей для батьків
· Про застосування ІТ-технологій в роботі з батьками, дітьми та у власній самоосвіті.
|
· Про план підготовки проведення Тижня української мови;
· Про формування мовленнєвих компетенцій дошкільників засобами інноваційних педагогічних технологій
|
· Про співпрацю педагогічного та технічного персоналу. Розподіл обов’язків. Дотримання етики спілкування
· Про результати проведення місячника з благоустрою території закладу.
|
· Про підготовку ДНЗ до літньо-оздоровчої кампанії. Підсумки огляду групових майданчиків та приміщень до літнього оздоровчого періоду.
· Про оцінка досягнень дітей в контексті програми
· «Українське дошкілля»: основні критерії;
|
Дякуємо за допомогу
Прийміть подяку