Тиждень знань пожежної безпеки.
З метою
удосконалення організаційної та практичної роботи з питань безпеки дітей,
підвищення ефективності проведення роботи по виробленню дій, правил та навичок
безпечної поведінки у випадку виникнення надзвичайних ситуацій та профілактики
травматизму серед дітей, виховання свідомого та дбайливого ставлення дітей до
власного здоров’я, в ЗДО «Берізка» в період з 01.11.2021 року по 05.11.2021
року був проведений Тиждень знань пожежної безпеки.
Робота по організації навчання безпеки життєдіяльності спрямувалась у трьох
напрямках:
·
робота з
дітьми;
·
робота з
працівниками ЗДО;
·
робота з
батьками вихованців.
Протягом
тижня в закладі дошкільної освіти проводились тематичні заняття, бесіди,
розваги, піші переходи, консультації для вихователів, помічників вихователів та
батьків.
І молодша група
Понеділок
1. Заняття: «Вогонь друг – вогонь
ворог».
2.
Бесіда: «Що
робити коли горить?»
3. Читання твору: «Козенята та вовк».
Вівторок
1. Заняття: «Пожежний транспорт»
2.
Дидактична гра:
«Маленькі пожежники»
3. Конструювання: «Пожежна машина»
Середа
1. Аплікація: «Добрий вогонь»
2.
Розглядання
картин: «Сам удома»
3. Перегляд мультфільму: «Кицькин дім».
Четвер
1. Заняття: «Я і небезпечні прилади»
2. Малювання: «Сірники-вогник»
П’ятниця
1. Заняття: «Правила поведінки знаємо –
пожежі уникаємо»
2. Моделювання ситуацій: «Заллємо
вогонь водою».
Понеділок
1. Розглядання ілюстрацій з набору
карток: «Небезпечні дії з електроприладами».
2.
Рухлива гра: «Хто вийшов».
3.
Дидактична
гра: «Маленькі пожежники»
4.
Заняття
«Пожежна машина», малювання «Вогонь».
5.
Ігрова
проблема: «Як би ти вчинив?»
6. Дидактична гра: «Що зайве?»
Вівторок
1. Розглядання плакату: «Дітям про
вогонь»
2.
Читання
вірша: «Сірники не іграшка», розглядання ілюстрацій.
3.
Рухлива гра:
«Врятуй друзів».
4.
Дидактична
гра: «Склади ціле»
5.
Заняття
«Сірник маленький, а біда велика»
6.
Дидактична
гра: «Горить – не горить»
7.
Перегляд
мультфільму «Кицькин дім».
8. Прислів’я і приказки про вогонь.
Середа
1. Перегляд ілюстрацій: «Наш номер 101»
2.
Читання
твору В.Сольченко «Казка про пожежу»
3.
Моделювання
ситуацій: «Заллємо вогонь водою»
4.
Заняття:
Читання твору В.Гринько «Безпека дітей»
5. Дидактична гра: «Вогонь друг, вогонь
ворог».
Четвер
1. Дидактична гра: «Кому що потрібно»
2.
Розглядання
ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути
неприємностей»
3.
Моделювання
ситуацій: «Врятуємо ляльку», «Засиплемо вогонь піском».
4.
Конструювання:
«Пожежна частина».
5. Рухлива гра: «Хто швидше загасить
вогонь»
П’ятниця
1. Заняття: «Рятувальники»
2.
Дидактична
гра: «Що потрібно для гасіння пожежі»
3.
Сюжетно-рольова
гра: «Пожежники»
4. Індивідуальна робота: «Правила
поводження з електроприладами».
Середня група
Понеділок
1. Ознайомлення
з виставкою матеріалів, дидактичних посібників з пожежної безпеки
2. Ознайомлення
з куточком пожежної безпеки.
3. Бесіда:
«Сірник – це небезпека», «Правила
поведінки під час пожежі»
4. Розглядання
стенду: «З вогнем не жартуй».
5. Дидактичні
ігри: «Гаряче-холодне», «Я
так не зроблю»
6. Консультація
для батьків: «Обережність не
зашкодить»
Вівторок
1. Заняття:
«Кицькин дім».
2. Бесіда:
«Без мами вдома сам».
3. Ігри
тренінги: «Мої дії в разі небезпеки»
4. Практичне
заняття: «Я на пожежі»
5. Сюжетно-рольова
гра: «Пожежники»
6. Рухлива
гра: «Я спритний пожежник»
7. Дидактична
гра: «Горить – не горить».
8. Читання
В.Загороднього «Сірничок».
9. Виставка
пам’яток для батьків: «Пожежна
Безпека».
Середа
1. Заняття:
«Небезпечні предмети в руках у дітей».
2. Бесіда:
«Електроприлади».
3. Ігрова
ситуація: «Що буває небезпечним».
4. Малювання
на асфальті крейдою: «Пожежна машина».
5. Інтегрована
розвага: «Школа пожежників».
6. Складання
розповіді: «Зайченята та вогонь».
7. Гра:
«Врятуємо від пожежі кицькин дім».
8. Бесіда
з батьками: «Телевізор і діти».
9. Дослід
в металевій ємкості: «Гасіння вогню
водою, піском».
Четвер
1. Заняття:
«Вогонь – це не іграшка»
2. Вікторина:
«Щоб не сталося біди, пам’ятай про
це завжди».
3. Ігрова
вправа: «Добре – погано».
4. Конструювання
з будівельного матеріалу: «Конструюємо
гараж для пожежної машини».
5. Розгляд
ілюстрацій: «Як уникнути
неприємностей».
6. Моделювання
ситуацій: «Заллємо вогонь водою»
7. Сюжетно-рольова
гра: «Водії пожежної машини».
8. Дидактична
гра: «Як викликати пожежника».
П’ятниця
1. Бесіда:
«Професії»
2. Обмін
думками: «Якщо друзі бавляться
сірниками».
3. Дидактичні
ігри: «Що відбувається», «Маленькі
пожежники».
4. Заняття:
«Читання твору С.Маршака «Оповідання про невідомого героя»».
5. Конкурс
малюнків: «З вогнем не жартуй».
Старша група
Понеділок
1. Дидактичні
ігри: «Врятуй вірних друзів», «Спитай відповідай»
2. Заняття:
«Вогонь добрий, вогонь злий».
3. Рухлива
гра: «Пожежники на навчанні 2.
4. Перегляд
мультфільму від Тітоньки Сови «Про вогонь та пожежу».
5. Гра:
«Відгадай загадку».
6. Сюжетно-рольова
гра «Один вдома».
7. Читання
твору О.Коробець «Про неслухняне лисення».
Вівторок
1. Бесіда:
«Жартувати з вогнем не можна».
2. Дидактична
гра «Докажи слівце».
3. Заняття:
«Юні пожежники».
4. Рухлива
гра: «Навчання пожежників».
5. Розфарбовування
ілюстрацій «Пожежники».
Середа
1. Перегляд
ілюстрацій: «Вогонь і друг і ворог».
2. Заняття:
«Сірники – не іграшка».
3. Малювання
вогню.
4. Рухлива
гра: «Пожежна тривога»
5. Гра
з конструктором «Пожежна частина».
Четвер
1. Відгадування
загадок на протипожежну тематику.
2. Дидактична
гра «Добре – погано»
3. Заняття:
«Подорож до країни безпеки»
4. Рухлива
гра: «Школа пожежників»
П’ятниця
1. Фізкультурна
розвага: «Юні пожежники»
2. Читання
та обговорення літературного твору: «Кицькин дім».
3. Заняття:
«Пригоди в лісі»
4. Дидактична
гра: «Назви причини пожежі».
На виконання наказу сектору освіти, культури, молоді
та спорту Висоцької сільської ради №236-01/16-01/21 від 18.03.2021 року «Про
проведення Тижня безпеки дорожнього руху» з 11 по 21 травня 2021 року у ЗДО «Берізка»
проведено Тиждень безпеки дорожнього руху.
Метою проведення Тижня безпеки дорожнього руху є
поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та
захисту життя; пропаганди безпечної поведінки на дорозі, здійснення
профілактичної роботи щодо попередження дитячого дорожньо–транспортного
травматизму.
Під час підготовки до Тижня безпеки дорожнього руху
проведено ряд заходів:
-розроблений план проведення тижня в дошкільному
закладу;
-проведені інструктажі з техніки безпеки з усіма
працівниками дошкільного закладу;
-розроблені методичні рекомендації для педагогів по
організації роботи з дітьми та батьками з зазначеного питання;
-розміщена інформація в куточку для батьків та на
сайті;
-поновлені матеріали куточків в групах з безпеки
дорожнього руху;
-на території закладу є: макет пішохідного переходу та
проїжджої частини дороги.
Під час проведення Тижня безпеки дорожнього руху
проведено:
ІІ молодша група
Понеділок
1.Бесіда «Мій друг – світлофор»
Мета: ознайомити дітей з основними правилами дорожнього руху, розповісти, до яких непоправних
наслідків призводить
порушення правил дорожнього руху.
2.Заняття
аплікація «В гостях у світлофора»
Мета: Продовжувати навчати дітей
правил дорожнього руху. Закріпити уявлення дітей про вулицю, тротуар, значення
кольорів світлофора, про поводження на
вулиці. Продовжувати вчити малят вирізати та наклеювати готові форми. Розвивати увагу, кмітливість,
спостережливість, уміння робити висновки.
Виховувати
організованість, акуратність у роботі.
3. Пішохідний перехід по
вулиці біля дитсадка.
Вівторок
1.Спостереження за рухом транспорту та пішоходів,
що рухаються повз дитсадок.
2.Заняття
Тема: «Увага всім- діти на дорозі!»
Мета:
вчити дітей правил дорожнього руху, про світлофор, про те, що світлофори
керують складним рухом транспорту і пішоходів на вулицях та дорогах, виховувати
культуру поведінки дітей на вулицях та дорогах, розвивати сенсорні навички, память, мислення, мовлення.
3.Дидактична гра «Дві машинки»
Мета: Закріплення правил дорожнього руху.
4.Рухлива гра «Ми по вулиці підем»
Мета:
вчити дітей орієнтуватися на сигнал світлофора.
5.
«Весела доріжка» - конструювання
Середа
1.Дидактична гра «Червоний, жовтий, зелений».
Мета:
розвиток уваги та реакції.
2.
Заняття «Які різні машини» Малювання
«Автомобіль»
Мета: закріплювати уявлення
дітей про транспорт; розвивати вміння впізнавати предмети за описом; вчити
правила дорожнього руху, правильно поводитися у громадському транспорті,
малювати деталі автомобіля; розвивати кмітливість, швидкість, мислення,
мовлення; виховувати обережність, акуратність під час образотворчої роботи.
3.Розгляд
картин із серії «Безпека дорожнього руху»
4.
Моделювання ситуацій «Обережно дорога!»
5.Рухлива гра «Горобчики і автомобілі»
Мета: Закріпити кольори
світлофора. Навчити орієнтуватися в просторі.
6. Спостереження за машиною яка привозить продукти харчування.
Четвер
1.Спостереження
за рухом транспорту.
(відмітити, що проїжджа
частина поділена навпіл білою смугою)
2.Заняття
«Дорожні знаки знаємо і
правила вивчаємо».
Мета:
Продовжувати ознайомлювати дітей з рухом транспорту на вулиці, з деякими
дорожніми знаками; вправляти дітей в поведінці на вулиці, в правилах переходу
через дорогу. Розвивати творчі здібності під час аплікації. Виховувати звичку
дотримуватися правил дорожнього руху.
3.Пішохідний перехід до найближчої вулиці «Розмаїття транспорту»
(спостереження за транспортним рухом на вулиці, перехресті.)
4. Читання віршованого твору О.Шуваєвої «Будь уважним на дорозі» (закріпити правила дорожнього руху, значення світлофор
П’ятниця
1.Екскурсія на «Майданчик знань дорожнього руху» (формувати у дітей цілісне сприймання макету та викликати бажання бути дисциплінованим учасником руху.)
2.Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
Мета: вчити дітей орієнтуватися в просторі, закріпити знання про світлофор.
3.Розвага: «Дорога не для забав»
Мета: закріпити уявлення дітей про правильну поведінку на вулиці.
4.Читання віршів про світлофор та регулювальника закріпити значення сигналів світлофора, пішохідного переходу.
Середня група
Понеділок
1.Бесіда на тему: «Ми мандрівники» (Вправляти
в класифікації транспорту, повторення правил безпечної поведінки на дорозі та в
громадському транспорті)
2.Дидактична гра: «Який це знак?»
(Поглиблення знань про дорожні знаки)
3.Рухлива гра «Горобчики і
автомобілі» (розвиток швидкої реакції, кмітливості)
4.Читання твору В.Кожевникова
«Пішоходові - малюку», Л.Яковенко «Ми граємо»
5. Заняття «Підкажи, як дорогу
перейти»,
6. Малювання «Вантажний автомобіль»
Вівторок
1.Спостереження за рухом транспорту та
пішоходів, що рухаються повз дитсадок (класифікація видів транспорту, розвиток
спостережливості, уміння оцінювати ситуацію водіїв та пішоходів на дорозі)
2.Бесіда з безпеки дорожнього
руху за змістом вірша «Підкажи Незнайку ти, як дорогу перейти» (закріпити
знання дітей правил вуличного руху, назви дорожніх знаків, вчити слухати,
розуміти і запам’ятовувати зміст художнього твору)
3. Заняття «Ми мандрівники»
4. Аплікація «Сигнали світлофора»
Середа
1.Розгадування загадок Л.Яковенко «Перша книга про техніку» (знайомство з призначенням різних
машин)
2.Дидактична гра: «Так чи ні» (закріпити
знання про правила поведінки на вулиці, на дорозі)
3.Моделювання ситуації: «Червоне світло застало посеред дороги» (визначення послідовності безпечних
дій)
4.Рухлива гра: «Потяг» (розвиток
швидкої реакції, кмітливості)
5.Заняття «Правила дорожнього
руху»
Мета: повторити правила
дорожнього руху; значення сигналів світлофора, правила безпеки на вулицях і
дорогах, дорожні знаки. Виховувати у дітей бажання вивчати і дотримуватись правил
дорожнього руху.
Четвер
1.Бесіда з дітьми на тему «Як
ми їдемо на потязі» (закріплення правил безпечного користування залізницею)
2.Заняття: «Навчимо ведмедика правильно поводитися на вулиці»
Мета: продовжувати формувати уявлення про
призначення дорожніх знаків, про правила поведінки в громадському транспорті;
вчити правильно обходити транспорт під час зупинки. Виховувати
дисциплінованість уважність та відповідальність за свої дії у транспорті
та на проїжджій частині
3.Моделювання ситуації: «На вулиці» (набуття теоретичних знань про безпечність поведінки на вулиці
П’ятниця
1.Розгляд плакатів «Безпека на дорозі» (вчити дітей розумінню ситуації на дорозі)
3. Розвага «Школа пішохідних
наук». Мета: продовжувати закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху, про
світлофор, про те що світлофори
керують складним рухом транспорту і пішоходів на вулицях і дорогах; виховувати
культуру поведінки дітей на вулиці; розвивати пам'ять, мислення, зв’язне мовлення.
2. Дид. гра: «Дорожня азбука малятам».
Мета: вчити дітей уважно розглядати
ілюстрації; формувати у дітей навички
обачної поведінки на дорозі;
3.Моделювання ситуації:
«Пригоди на дорозі»
Старша група
Понеділок
1.Сюж.-рольова гра «Перехрестя»: формування уявлень про дорожні правила за допомогою
атрибутики та дорожньої розмітки
2.Бесіда на тему: «Ми – мандрівники»: вправляння в класифікації транспорту, повторення
правил безпечної поведінки на дорозі та в громадському транспорті.
3. Моделювання ситуації «Червоне світло застало посеред дороги»: визначення послідовності
безпечних дій
4.Спостереження за рухом транспорту за межами дитячого садка «Класифікація видів
транспорту»: розвиток спостережливості, уміння оцінювати ситуацію на дорозі
5. Заняття «Транспорт та його
роль в житті людини»
6.Дид.ігри: «Підбери вантаж», «Види транспорту»
Вівторок
1.Рухлива
гра «Потяг»: розвиток реакції, кмітливості та
уваги.
2.Читання
віршованого оповідання «Будь уважним на
дорозі» бесіда за змістом.
3.Розгляд
ілюстрацій в
книзі В.Грицько «Безпека дітей»: знайомство з елементарними правилами поведінки
дітей на дорозі (групи дітей).
4.Заняття «Сигнали світлофора»
5. Дид.
ігри: «Назви і покажи», «Червоний, жовтий, зелений»
6.
Аплікація «Світлофор»
7. Моделювання
ситуації
8.
Сюжетно-рольова гра «Переведи малюка через дорогу»
Середа
1.Рухлива
гра «Горобчики та автомобілі» з використанням
атрибута та імітацією дорожнього руху.
2.Заняття «День проїжджої частини»
Мета: поглибити знання дітей про правила дорожнього
руху, зокрема про світлофор, пояснити, що означає кожний колір світлофора;
вчити наклеювати круги на прямокутник,
чергуючи їх послідовність; вправляти у застосуванні правильних прийомів
наклеювання, виховувати самостійність та
акуратність.
3.Розгляд
плакатів «Безпека на дорозі»: вчити дітей розумінню
ситуації на дорозі та пристосовування до неї.
4.
Сюжетно-рольова гра «Пішоходи»
Четвер
1.Розгадування
загадок Л.Яковенко «Перша книга про техніку»:
знайомство з призначенням різних машин
2.СХД «Автомобілі майбутнього» або «Найнебезпечніший транспорт».
3.Заняття «Вулиця де існує небезпека»: набуття знань про пішохідний перехід
4. Дид.
ігри: «Розклади знак», «Знайди зайвий знак»
П’ятниця
1. Бесіда «Я йду
до дитячого садка». (Вивчення
дорожніх правил на проїзній частині)
2. Дидактична гра «Відгадай за описом».
3.Сюжетно-рольова гра «Автомістечко».
(Закріплення видів транспорту)
4.Рухливі ігри: «Знайди свій знак»,
«Кольорові автомобілі».
5.Пішохідний
перехід «Перехрестя»: знайомство із різноманітними
дорожніми ситуаціями і способами їх
розв’язання
6.Заняття «У школі пішохідних наук»
Сім'я - одна з найбільших цінностей, створених людством за період існування. Це своєрідний центр формування особистості дитини, виховання його характеру, волі, суспільної свідомості. Любов і дружба, взаємна підтримка батька й матері для дитини - приклад для наслідування.
Під час акції в нашому закладі було проведено різноманітні заходи:



Молодша
група
Понеділок ДИТИНА І ПРИРОДА
Заняття
«Як від лиха вберегтися».
Читання оповідання В.Сухомлинського «Ніхто
не побачить»
Індивідуальна робота – правила поведінки
в природі.
Дидактичні
ігри: «Мухомори і не тільки», «Що добре, що погане?»
Рухливі
ігри «Осінній хоровод», «Не замочи ніг»
Вівторок ДИТИНА І ВУЛИЦЯ
Спостереження за рухом
транспорту та пішоходів.
Ігрова ситуація «Назви автомобіль»
Дидактична гра «Збери машинку»
Дидактична вправа «Збери знак»
Заняття «У гості до бабусі»
Індивідуальна робота – іграшковий
транспорт.
Настільна гра «Назви знак»
Рухливі ігри «Горобчики і
автомобіль», «Потяг», «Літаки».
Конструктивна гра «Дороги»
Середа ДИТИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ
Читання
казки «Котик та півник»
Дидактичні ігри: «З ким можна
спілкуватися, а з ким ні?», «Можна – не можна»
Моделювання ситуації «На прийомі у
лікаря»
Сюжетно-рольова гра «Сім’я»
Рухливі ігри «Горобчики і кіт»,
«Колобок і звірі»
Інсценування казки «Колобок»
Аплікація «Колобок»
Четвер ДИТИНА І ПОБУТ
Заняття: «Небезпечні іграшки»
Малювання
«Вантажівка везе іграшки»
Дидактичні ігри: «Безпечні,
небезпечні предмети», «Небезпечні ігри», «Де і чим можна гратися».
Розгляд стенду «Гострі та ріжучі
предмети»
Рухливі ігри «Не наступи»,
«Каруселі».
П’ятниця ЗДОРОВЯ ДИТИНИ, ЕМОЦІЇ ТА КОНФЛІКТИ
Заняття «Подружись із чистотою»
Бесіда «Миючі засоби»
ПДД «Властивості води»
Читання віршів «Здоровим будь!»
Дидактичні ігри: «Оціни вчинок»
Ігрова вправа: «Що потрібно?».
Спортивна розвага «Подорож до
осіннього лісу».
Рухливі ігри: «Чий голосок», «З
купини на купину».
Спостереження за миттям рук.
Індивідуальна робота користування
носовичком.
Дидактична вправа «Збери знак»

Середня група
Понеділок ДИТИНА І ПРИРОДА
На основі результатів проведеної Тижня безпеки в дошкільному закладі
розроблені практичні заходи з усунення виявлених недоліків.
Під час проведення тижня з охорони праці та безпеки життєдіяльності слід не тільки інформувати учасників освітнього процесу про сучасні досягнення в області забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності, але і розвивати їх розуміння про необхідність організації безпечних і нешкідливих умов навчання і виховання дітей, роботи у навчальному закладі, дотримання належної поведінки у разі виникнення надзвичайних ситуацій під час навчального процесу та в побуті.
План основних заходів до Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності виконаний у повному обсязі та результативно. Діти усіх вікових груп отримали та закріпили достатньо знань, умінь і практичних навичок з безпеки життєдіяльності та на випадок надзвичайної ситуації.
ЗВІТ ПО ПРОВЕДЕННЮ ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ В ДНЗ «БЕРІЗКА»
«День здоров’я»


«ТИЖДЕНЬ ДОРОЖНЬОГО РУХУ»
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
1.
|
Розгляд на педагогічній годині питання, про завдання педагогічного колективу, щодо підготовки тижня безпеки дорожнього руху.
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
2.
|
Видати наказ про проведення ТБДР
|
Листопад,2018
|
Завідувач ДНЗ
|
3.
|
Підготувати план заходів, які мають бути проведені під час Тижня безпеки дорожнього руху.
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
4.
|
Інструктаж з працівниками дошкільного закладу з попередження дорожньо-транспортного травматизму.
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
5.
|
Підготувати матеріали та оформити куточок «Увага! Діти – на дорозі»
|
До 12.11.2018
|
Вихователь-методист, вихователі
|
6.
|
Проведення інструктивно-методичного заняття з педагог-гічними працівниками з питань складання календарних планів навчально-виховної роботи з дітьми з визначенням необхідних умов та засобів,що використо-вуються,форм і методів проведення заходів ТБДР.
|
До 12.11.2018
|
Вихователь-методист, вихователі
|
7.
|
Організація та здійснення контролю за якістю складання планів навчально-виховної роботи з дітьми з визначенням необхідних умов та засобів, що використовуються, форм і методів проведення ТБДР.
|
Протягом ТБДР
|
Завідувач ДНЗ, вихователь-методист
|
8.
|
Розробка матеріалів для проведення дидактичних, сюжетно-рольових ігор, інсценізації казок, музичних розваг, конспектів занять і бесід, прокладання маршрутів, прогулянок.
|
Протягом ТБДР
|
Вихователь-методист, вихователі
|
9.
|
Організувати та провести масово-пізнавальні заходи з вивчення Правил дорожнього руху для дітей середнього та старшого дошкільного віку (конкурси, вікторини, тематичні театралізовані вистави).
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
10.
|
Оформити тематичний стенд в методичному кабінеті «Дитина і вулиця»
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
11.
|
Консультація для вихователів «Навчання правилам дорожнього руху дошкільнят»
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист, вихователі
|
12.
|
Оформити в групах книжкові виставки «Правила маленького пішохода»
|
Листопад, 2018
|
Вихователі
|
13.
|
Провести батьківські збори з питань безпечної поведінки дітей на дорогах; про стан дитячого дорожньо-транспортного травматизму; особливості перевезення неповнолітніх автотранспортом, тематичні бесіди та консультації для батьків дітей дошкільного віку
|
листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
14.
|
Консультація на тему «Дисципліна дорослих на вулиці –запорука безпеки дітей»
|
Листопад, 2018
|
Вихователь-методист
|
15.
|
Надати звіт про проведення тижня безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі»
|
До 16.11.2018
|
Вихователь-методист
|
Молодша група
| |
Понеділок
|
1.Спостереження за транспортом, який рухається повз територію дитсадка; за літаком у небі.
2.Дидактична гра: «Вгадай транспорт», «Їздить, плаває літає», «На чому я подорожую».
3. Рухлива гра: «Горобчик і автомобілі», «Літаки», «Автоперегони».
4. Заняття «Подорож у казкове місто»
5. Цільова прогулянка до автобусної зупинки. Спостереження за посадкою дітей.
|
Вівторок
|
1.Спостереження за рухом транспорту та пішоходів, що рухаються повз дитсадок.
2.Дидактична гра «Дві машинки»
Мета: Закріплення правил дорожнього руху. Активізація словника: «за», «перед», «Близько» , «далеко», «один за одним», «вниз», «вгору». 3.Рухлива гра «Ми по вулиці підем»
Мета: вчити дітей орієнтуватися на сигнал світлофора.
|
Середа
|
1.Спостереження за шкільним автобусом. Хто керує транспортом, кого перевозить; за пішоходами. Чи дотримуються правил дорожнього руху.
2.Дидактична гра: «В автобусі», «Один багато», «Будь уважним».
3. Рухлива гра: «Ми по вулиці підемо», «Хто перший», «Автоперегони».
4. Заняття «Транспорт ми знаємо – правила вивчаємо»
5. Малювання «Машини»
6. Бесіда «Де і як переходити вулицю»
|
Четвер
|
1.Спостереження за машиною яка привозить продукти в ДНЗ (ознайомити з обов’язками роботи водія вантажівки). Розглядання дорожніх знаків.
2.Дидактичні ігри: «Де і як переходити вулицю?», «Куди їдуть машини?»
3.Сюжетно-рольова гра «Водій».
4.Рухові ігри: «Стій, іди», «Дожени мене», «Трамвайчик».
5.Ексукрсія на найближчу вулицю.
6.Міні бесіда «Правила світлофора моргайлика».
7.Правила дорожнього руху.
8.Перегляд мультфільму « Уроки тітоньки сови «Правила дорожнього руху»»
9.Ігрова ситуація «Зупинися біля пункту призначення».
|
П’ятниця
|
1.Спостереження за рухом транспорту. Відмітити, що проїжджа частина поділена навпіл білою смугою.
2.Екскурсія до кімнати «Знань дорожнього руху». Формувати у дітей цілісне сприймання макету та викликати бажання будити дисциплінованим учасником руху.
3.Рухливі ігри: «Кольорові автомобілі», «Конячки», «Горобці і автомобіль».
4.Розвага «Зелений вогник».
5. Читання віршованого твору «Будь уважним на дорозі» Ольги Шуваєвої та розглядання ілюстрацій до твору.
6. Дидактичні ігри: «Вгадай транспорт», «Говіркий світлофор»
7.Розвязування ситуацій про дорожній рух
8.Пішохідний перехід до найближчої вулиці
|
Середня група
| |
Понеділок
|
1.Бесіда не тему: «Ми мандрівники» (Вправляти в класифікації транспорту, повторення правил безпечної поведінки на дорозі).
2.Дидактична гра: «Що повинні знати пішоходи?» «Добери вантаж до машини», «На чому я подорожую?».
3. Рухлива гра: «Кольорові автомобіль», «Горобчики і автомобілі».
4. Настільна гра «Парні картинки».
5. Заняття «Вулиця села».
6. Малювання «Пішохідний перехід».
7. Читання твору М.Ільїн «Машини на нашій вулиці».
|
Вівторок
|
1.Спостереження за рухом транспорту та пішоходів, що рухається біля ДНЗ.
2.Бесіда «Як поводитися на дорозі».
3.Дидактична гра: «Що спочатку, а що потім», «Що потрібно для поїздки».
4.Рухлива гра «Ми - пішоходи».
5.Заняття «Подорож у країну безпеки».
6.Малювання «Поїзд».
7. Читання твору П.Списаренко «Водії».
|
Середа
|
1.Заняття «Маленькі водії».
2.Дидактична гра: «На чому подорожуємо», «Машиністи», «Покажи і назви».
3. Рухлива гра «Потяг», «Кольорові автомобілі».
4.Настільно-друкована гра «Що зайве?».
5. Читання віршованого твору П.Воронька «На кораблику».
6. Спостереження за вулицею села; посадкою дітей в автобус.
7. Індивідуальна робота «Які ти знаєш знаки».
|
Четвер
|
1.Заняття «Подорож автобусом».
2.Малювання «Наш автобус».
3. Гра «Відгадай загадку про транспорт».
4. Дидактичні ігри «Добре - погано», «Хто чим керує».
5. Рухливі ігри: «Каруселі», «Кольорові автомобілі».
6. Читання вірша В.Паранова «Поведінка в автобусі».
7. Спостереження за транспортом села.
|
П’ятниця
|
1.Розгляд плакатів «Безпека на дорозі» (вчити дітей розумінню ситуації на дорозі та пристосування до неї)
2.Рухлива гра : «Перегони» з використанням атрибутики та дорожніх знаків (вчити дітей орієнтуватися на дорозі за сигналами світлофора)
3.Моделювання ситуації :«Дівчинка Аня сіла на велосипед і поїхала по дорозі. Повз неї їхали легкові і вантажні машини, автобуси. Дівчинка несподівано побачила квітку і швидко повернула вліво. Що могло трапитись з дівчинкою?» (відповіді дітей)
4.Дидактична гра : Де транспорт, а де – ні (закріпити види транспорту)
5.Розвага з правил дорожнього руху на тему : «Маша і ведмідь знайомляться з правилами дорожнього руху»
Мета : повторити правила дорожнього руху; значення сигналів світлофора, правила безпеки на вулицях і дорогах, дорожні знаки. Виховувати у дітей бажання вивчати і дотримуватись правил дорожнього руху.
6. Пішохідний перехід до зупинки
|
Старша група
| |
Понеділок
|
1.Ігрова, практична діяльність, фізичні вправи.
Сюжетно-рольова гра на майданчику безпеки руху «Перехрестя»: формування уявлень про дорожні правила за допомогою атрибутики та дорожньої розмітки (група повністю)
2.Бесіди «Безпека на вулиці», «Як працюють водії?», «Правила поведінки в транспорті»
3.Спостереження за транспортом, пішоходами.
4.Читання творів «Ось така вона дорога» (Казка і пересторога), «Пригоди кози, яка не вивчила правила дорожнього руху».
5.Дидактичні ігри: «Дорожні знаки», «Знайди зайвий».
6.Рухл. ігри: «Чия ланка швидше збереться», «Ми веселі діти», спортивна естафета.
7.3аняття: «Правила дорожнього руху»
8.Ігрова ситуація «В автобус зайшла бабуся»
|
Вівторок
|
1.Ігрова, практична діяльність, фізичні вправи
2. Рухлива гра «Потяг», «Літаки», «Горобчики і автомобіль».
3.Бесіди, обговорення художнє слово «Правила і безпека дорожнього руху».
4.Читання творів М.Познанської «Світлофор», С.Маршака «Світлофор», Н. Забіли «Путями - дорогами»: закріплення правил поведінки на вулиці.
5.Наочність ТЗІІ, перегляд ілюстрацій. Розглядання ілюстрацій в книзі В.Грицько «Безпека дітей»: знайомство з елементарними правилами поведінки дітей на дорозі (групи дітей).
6.Спостереження за працею водіїв, за автобусом.
7. Дид. ігри: «Знаки, що говорять», «Чим можна подорожувати?»
8. Ігрові ситуації «Малюк хоче сидіти біля вікна»
9.Заняття: «Транспорт ми знаємо, правила вивчаємо».
10. Малювання «Спецтранспорт»
11.Сюжетно-рольова гра «Водій автобуса»
12. Цільова прогулянка до зупинки.
|
Середа
|
1.Ігрова, практична діяльність, фізичні вправи
2.Рухлива гра «Горобчики та автомобілі» з використанням атрибута та імітацією дорожнього руху: набуття знань про співіснування живих організмів та техніки (група повністю).
3.Бесіди, обговорення художнє слово. Читання В. Паронова «Острів безпеки», «Поведінка в тролейбусі».
4.Заняття «В гості до бабусі»
5. Малювання «Дорожні знаки»
6.Перегляд мультфільмів «Уроки тітоньки сови «Правила дорожнього руху»»
7.Дидактичні ігри: «Я опишу ти назви», «Визнач небезпечне», «Третій зайвий»
8.Спостереження за велосипедом, за пішоходами.
9.Гра: «Відгадай загадку про транспорт».
|
Четвер
|
1.Ігрова, практична діяльність, фізичні вправи
2.Гра з дітьми II молодшої групи «Переведи маля через дорогу»: формування понять про взаємодопомогу та піклування старших дітей про молодших.
3.Бесіда, обговорення художнє слово. Вірш «Зебра» В.ІІаронова.
4.Заняття «Світлофор та зебра – наші помічники».
5.Перегляд театру «Пригоди колобка на дорозі»
6.Дидактичні ігри «Хто швидше знайде названі знаки», «Так чи ні?», «Сигнали світлофора»
7.Конструювання «Транспорт»
8. «Азбука безпеки» (моделювання ситуацій)
|
П’ятниця
|
1. Бесіда «Я йду до дитячого садка». (Вивчення дорожніх правил на проїзній частині)
2. Дидактична гра "Відгадай за описом".
3.Сюжетно-рольова гра "Автомістечко". (Закріплення видів транспорту)
4. Рухливі ігри: "Знайди свій знак", «Кольорові автомобілі".
5.Пішохідні переходи, екскурсії, спостереження
Пішохідний перехід «Перехрестя»: знайомство із різноманітними дорожніми ситуаціями і способами їх розв’язання (група повністю).
6. Спортивна розвага «Зелений вогник».
|
Людинський дошкільний навчальний заклад «Берізка» – це невтомна й самобутня країна малечі. Від того як дитині тут живеться, залежить не лише її майбутнє, а й майбутнє всієї країни , тому колектив садка докладає багато зусиль , щоб створити найкращі умови для забезпечення емоційного благополуччя дошкільників і всебічного розвитку їх творчого потенціалу.
У дошкільному закладі створена доброзичлива атмосфери співпраці між працівниками та батьками , про що свідчить успішно проведений
21 вересня День відкритих дверей , присвячений Міжнародному Дню миру.
Урочиста частина
Сімейне спортивне свято
День фізкультури та спорту в ДНЗ
На початку вересня вже стало хорошою традицією в нашому дошкільному навчальному закладі організовувати День фізкультури та спорту.
Охорона життя і зміцнення здоров’я, поліпшення фізичного розвитку є першочерговим завданням дошкільної освіти. У системі заходів, спрямованих на покращення фізичного розвитку та виховання у дітей прагнення бути сильними, спритними, витривалими, важливе місце займає проведення спортивних заходів.
В рамках такого заходу в нашому дошкільному закладі 7 вересня відбувся день фізкультури та спорту.
Весело та з азартом проходили:
- - Ранкова гімнастика «Веселі вправи ранкової гімнастики», вправи проводились із атрибутами: обручами, м’ячами на різні види груп м'язів.
Спортивна розвага з фізкультури «Веселі старти», у якій брали участь дві команди «Козачата» і «Барвінчата» - вихованці старшої групи.
- Рухливі ігри: «Сміливіше вперед!», «Хто далі стрибне», «Дожени свою пару».
Скільки радощів та гарного настрою, здоров'я, бадьорості отримали діти в цей день.
Зима — особлива пора, коли випадає перший
сніг, діти пустують, граючи в сніжки і катаючись на гірках. Багата зима і своїми
святами, які так люблять і діти, і дорослі. Наші вихователі ведуть активну підготовку до
зимових свят, щоб діти могли весело і цікаво проводити час. У
арсеналі педагогів завжди є безліч цікавих зимових забав, ігор,
конкурсів, святкових сценаріїв.
Чудова розвага дітей взимку — ігри на свіжому повітрі.
Зимові свята у дитячому садку:
Зустріч зими . Новий рік. Різдво. Хрещення. День Святого Валентина. Проводи зими.
Зимові ігри на снігу:
Снігові фігурки
Якщо в групі малюки із задоволенням працюють з
пластиліном, то чому б не зайнятися цією справою на свіжому повітрі,
використовуючи в якості робочого матеріалу сніг?
Для початку можна виліпити зі снігу звичайного сніговика, а потім
пояснити дітям, що зі снігу створюються і інші, не менш цікаві фігури.

Якщо сніговик, якого зліпили кілька днів тому,
звалили хулігани і діти засмутилися з цього приводу, можна їх трошки
розвеселити, пояснивши, що безвихідних ситуацій не буває, якщо підходити до
будь-які проблеми з веселим настроєм.
Необов'язково ліпити одного великого сніговика, а можна
запропонувати кожній дитині зробити багато малесеньких сніговичків , прикрасивши кожного гудзиками і оченятами.
Простий сніг можна перетворити у відмінну розвагу.
Зима в дитячому саду стане значно веселіше і цікавіше, якщо проявити
творчість і фантазію. Якщо взяти фарби, зробити з них кольорову воду і
розпорошити її з пульверизатора на сніг, то може вийти чудовий малюнок.
Фортеця зі снігу
Дитячі розваги взимку для хлопців, які люблять грати
у бою, припускають наявність фортеці зі снігу. Найчастіше процес побудови
таких споруд виявляється набагато цікавіше, ніж сам бій. Снігові
блоки можна робити, використовуючи в якості формочок прямокутне відро, а можна
і просто будувати фортецю зі снігових куль. Завдання вихователя — підібрати для
фортеці найбільш підходяще місце.

Фізкультурні розваги взимку

Фізкультурна розвага зима — естафета на
швидкість: хто влучить м’ячиком в коло, хто перший зажене м’ячик ключкою в зазначене місце, хто швидше пройде дистанцію на санчатах.
Щовесни, коли тануть сніги
І на рясті засяє веселка,
Повні сил і живої снаги
Ми вшановуєм пам'ять Шевченка.
З З нагоди вшанування памяті Тараса Григоровича Шевченка в нашому садочку було проведено ряд заходів:
перегляд мультимедійних презентацій «Дітям про Т.Г.Шевченка»,
· бесіди про вшанування пам’яті Т.Г.Шевченка (музеї, пам’ятники, назви в честь…);
· заучування поетичних творів Т.Г.Шевченка;
· прослуховування фонотеки пісень на вірші Т. Шевченка;
· розглядання репродукцій картин художника Т.Шевченка,
· ігри-драматизації за поетичними творами Т.Шевченка,
ілюстрування поетичних творів Т.Шевченка;
· виготовлення дитячих книжок з дитячими малюнками за змістом поетичних творів;
Згідно наказу сектору освіти, молоді та спорту Висоцької сільської ради від 20 березня 2018 року «Про підготовку та проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності, Дня цивільного захисту та Тижня безпеки дитини» та відповідно до розробленого в ДНЗ «Берізка» наказу з 23 по 27 квітня 2018 року проведений Тиждень знань безпеки життєдіяльності дитини.
Головна мета: формувати у свіомості дітей відчуття особистої та колективної безпеки, навичок розуміння та оцінки небезпеки; безпечної поведінки вдома, на вулиці, у повсякденному житті та природному довкіллі. Поліпшити якість осітньої роботи з питань безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля, вдосконалити теоретичні знання і практичні навички педагогів, пропагувати здоровий спосіб життя серед педагогів, дітей та їх батьків.
Проведення «Тижня безпеки дитини» в молодшій групі «Сонечко»

Дні
|
Назва заходу
|
Понеділок
|
«Дитина і природа»
- Спостереження за станом погоди;
Мета: узагальнити знання дітей про різні природні явища :дощ, сніг, грозу, туман, град.
- Бесіда «Що таке повінь»;
- Заняття «Вітер, буря, ураган»
Мета: дати уявлення про стихійні природні явища ( землетрус, повінь, буря, гроза тощо), ознайомити дітей з їх природою, характерними ознаками, негативними наслідками.
- Дидактичні ігри «Живе – неживе», «Чотири стихії»;
- Проведення дослідів «Жива і мертва вода»
|
Вівторок
|
«Дитина і вулиця»
- Спостереження за транспортом;
- Заняття (аплікація) «Сигнали світлофора»
Мета: дати знання дітям про значення світлофора, правила дорожнього руху.
- Гра «Переведи маля через дорогу»
Мета: розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити дітей розрізняти дорожні знаки, уважно слухати дорослого та свого товариша,
- Розігрування проблемних ситуацій «Дорожні знаки»
|
Середа
|
«Небезпечні предмети»
- Дидактична гра «Свої - чужі»;
- Заняття «Будь обачнішим малюк – гостре не бери до рук»
Мета: формування уявлень про елементарні основи безпечної поведінки (користування небезпечними предметами вдома);
- Читання казки «Вовк та семеро козенят»
- Бесіда «Щоб не трапилось біди»
Мета:закріпити знання про домашніх тварин, формувати початкові знання про взаємовідносини з домашніми тваринами та правила безпеки при спілкуванні з ними. Розвивати пізнавальну активність, виховувати гуманне ставлення до тварин, почуття відповідальності за тих, кого приручили. |
Четвер
|
«Дитина і вогонь»
- Перегляд ілюстрацій «Кицин дім»;
- Заняття «Пожежна машина»
Мета: формувати уявлення про важливість протипожежної безпеки, закрiпити поняття «Сiрники — не iграшка», ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки.
- Малювання крейдою на асфальті «Вогнище»
|
П’ятниця
|
«Здоров’я дитини»
- Бесіда «Звідки беруться бруднулі»;
- Заняття «Чарівні слова»;
- Малювання за мотивами віршів Г.Бойко «Здоровим будь!»;
- Дидактична гра «Їстівне – неїстівне»;
- Гра «Лікарські рослини»
|
Понеділок
|
Дитина серед людей
|
Спостереження за перехожими. З ким можна спілкуватися на вулиці?
Дидактичні ігри: «Свої – чужі», «Можна не можна», «Що я відчуваю».
Заняття: «Обережно – незнайома людина. Читання «Казки про царівну і сімох богатирів»»
Мета:вчити дітей бути обережними під час спілкування з незнайомцями;привчати критично оцінювати намагання незнайомих осіб вступати в контакт, якими привабливими вони не здавалися; формувати уявлення про те, що небезпечними можуть бути і люди приємної зовнішності. Обговорити небезпечні життєві ситуації; формувати правила небезпечної поведінки вдома і на вулиці; правила співіснування в суспільстві, моделювати навички самозбереження, виховувати співчуття, бажання надати допомогу тому, хто постраждав.
Бесіда «Один вдома»
Гра перевірка «Чути стукіт у двері» Створення проблемних ситуацій. Знаходження правильного розв’язання.
Інсценування казки «Вовк та семеро козенят»
Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Горобчики і кіт», «Лисиця в курнику».
| |
Вівторок
|
Дитина і вулиця
|
Спостереження за транспортом, який рухається повз територію дитсадка. Дати уявлення про правила дорожнього руху;
за велосипедистами. По якій частині дороги вони рухаються; за «зеброю» на проїжджій частині дороги, для кого вона призначена.
Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги та зупинки громадського транспорту.
Бесіда «Озирнись по сторонах».
Заняття: «Їдемо у гості»
Мета: продовжувати знайомити дітей з різними видами транспорту, вчити правильно поводитися у громадському транспорті; викликати у дітей почуття вдячності та поваги до водіїв громадського транспорту, що перевозить пасажирів; виховувати вміння дотримуватися під час проїзду загальноприйнятих морально-етичних правил та правил безпеки; закріпити правила дорожнього руху, виховувати уважність.
Тренінги на макеті дороги «Довези ведмедя до дитсадка», «Перейди правильно дорогу».
Дидактичні ігри: «Світлофор», «Будьмо на дорогах обережні», «Їдемо, пливемо, летимо».
Конструктивні ігри: «Гараж», «Дороги».
Рухливі ігри: «Поїзд», «Літак», «Конячки», «Горобчики та автомобіль». Ігри в куточку дорожнього руху з макетними атрибутами дороги.
| |
Середа
|
Дитина і побут
|
Спостереження за високовольтними проводами біля дитсадка.
Обігрування проблемних ситуацій «Обірвався провід високовольтного стовпа», «Здійнявся сильний вітер на прогулянці».
Бесіда з дітьми про цікаві ігри вдома. Дати поняття про безпечні домашні ігри (чим можна гратися, а чим ні). Звернути увагу дітей на предмети в групі, з якими не можна гратися (гострі олівці, розетки, ліки, апаратура, виделки тощо).
Заняття: «Небезпечні іграшки та ігри»
Мета: формувати уявлення про небезпечні для здоров’я та життя предмети; дати поняття про те, що цікаві та привабливі зовнішні предмети можуть бути небезпечними; розвивати у дітей уміння розмірковувати, прогнозувати наслідки необачної поведінки. Учити дітей гратися безпечними іграшками та видами діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки.
Екскурсія-огляд пральні. Ознайомити з роботою пральної машини, праски; закріпити правила користування електроприладами.
Сюжетно-рольова гра: «Сім’я». Закріплювати знання про використання електропобутових приладів вдома, правила поводження дітей з медикаментами. Формувати уявлення про небезпечність падіння з висоти (відкрите вікно,двері балкона).
Дидактичні ігри: «Хороші та погані іграшки», «Як від лиха вберегтися», «Від чого виникає пожежа», «Щоб не сталося біди».
Рухливі ігри: «Біжіть до мене», «По рівненькій доріжці», «Не наступи!», «Каруселі», «Мишоловка».
| |
Четвер
|
Дитина і природа
|
Спостереження за небом. Звернути увагу на те, яке воно високе, блакитне, чи буде гроза? Вчити дотримуватися правил перебування на вулиці в негоду; за сонцем, яскраво світить, гріє, вдень припікає. Вчити накривати голову панамою, формувати уявлення про сонячні опіки, сонячний удар; за деревами, кущами, квітами. Ознайомити дітей з принципами їх охорони.
Обігрування ситуацій «Зламана гілка», «Зірвана квітка».
Пошуково-дослідницька діяльність: капнути на руку водяну краплину різної температури, відчути на дотик. Вчити дітей не пити холодної води без дозволу дорослих. Спіймати комашку, розглянути її. Вчити розрізняти бджіл та ос та правильно поводитися з ними.
Гра – розвага «На чарівній галявині»
Мета: розкрити дітям багатство природного довкілля, закріпити знання про лікарські рослини (отруйні) правила безпечної поведінки в природі, про небезпечність самостійних прогулянок до лісу, водоймища. Луків; розвивати естетичний смак під час милування весняною природою; виховувати любов до природи.
Заняття «Наші улюбленці».
Мета: продовжувати вчити дітей доглядати за домашніми тваринами; формувати екологічне мислення, свідоме ставлення до оточуючої живої природи; вчити сприймати себе як частину навколишнього середовища; дати знання про користь та небезпеку від тварин, які утримуються в куточку природи та в домашніх умовах, виховувати чуйність та людяність.
Дидактичні ігри: «Правила поводження в природі», «Як зберегти природу», «Повітря, земля, вода», «Мандрівка до лісу».
Рухливі ігри: «Діти в лісі», «Відгадай, хто де кричить», «З купинки на купину», «Переліт птахів», з вітрячками, стрічками. Дати поняття про «добрий» і «сердитий» вітер.
Читання віршів, потішок, закличок про сонце, дощ, вітер, літо.
| |
П’ятниця
|
Здоров’я дитини, емоції та конфлікти
|
Спостереження за дітками, які приходять в дитсадок
Бесіда з дітьми про те, як вони збираються до дитсадка: коли встають, що роблять, хто їм допомагає? Виховувати культурно-гігієнічні навички під час їжі.
Моделювання ситуацій про послідовність дій щодо дотримання розпорядку дня.
Дидактичні ігри: «Чому потрібно мити руки?», «Вітаміни, де вони живуть?», «Що потрібно робити щоб ніколи не хворіти?»
Заняття «Країна здоров’я»
Мета: учити дітей самостійно стежити за своїм здоров’ям, знати нескладні прийоми само оздоровлення, формувати знання про значення чистоти для збереження і зміцнення організму, культурно-гігієнічних навичок; розвивати вміння об’єктивно оцінювати поведінку, усвідомлювати власну роль у збереженні здоров’я за допомогою дотримання правил гігієни; прищеплювати й виховувати любов до фізичних вправ, самомасажу, турботливе ставлення до власного здоров’я.
Цільова екскурсія до кабінету медсестри. Розширювати знання дітей про професії медпрацівників; ознайомити зі значенням їх праці для населення; розвивати допитливість, увагу, пам'ять, мовлення; виховувати цікавість до різних професій, повагу до праці людей.
Сюжетно-рольова гра «Ведмедик захворів». «Моя кімната». Розширювати знання дітей про вплив чистоти на їхнє здоров’я, чисті посуд постіль, приміщення, вікна та двері, свіже повітря – це чинники здоров’я. Виховувати бажання допомагати старшим підтримувати порядок в кімнаті.
Гра-вправа «Посварились – помирились», «Дзеркало».
Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «У лісочку на горбочку…», «Хто швидше?», «Лисиця в курнику».
|
Назва заходу
|
Відповідальний
| |
понеділок
|
1 день «Дитина і природа»
- Розвага «Ліс, гриби»;
- Гра – естафета «Веселі мурашки»;
- Досліди «Боротьба з повінню»;
- Тематична бесіда «Стихійні лиха і правила поведінки при них»
Мета:узагальнити знання дітей про бурю, ураган, грозу, град; учити розповідати про стихійні лиха, причини, наслідки; формувати свідомо правильну поведінку під час стихії; як запобігти нещасним випадкам, уміння надавати першу допомогу, виховувати бажання і готовність допомогти тим, хто потрапив в біду.
- Праця в природі «Земля наш спільний дім»;
- Дидактичні ігри «Жива та нежива природа», «Вітер, гроза та грім», «Природа наш дім», «Тече річка невеличка»;
- Конкурс на кращий малюнок «Стихійні лиха»
|
Сокол Г.П.
Мисько О.А.
|
вівторок
|
2 день «Дитина і вулиця»
- Заняття «Дорога не для забав»
Мета: закріплення з дітьми елементарних правил дорожнього руху, ознайомлення з кольорами світлофора, вчили бути відповідальним за своє життя, розвивали увагу, мислення, виховували бережне відношення до свого життя.
- Бесіда «Щоб не трапилось біди»;
- Дидактичні ігри «Обережно машини», «Хто такий дорожній знак», «Його величність світлофор», «Будь уважним»;
- Читання художньої літератури;
- Гра «Ми їхали та й приїхали»;
Мета: ознайомлення дітей з роботою світлофора; формування уявлення про дорожній рух; учити дотримуватись правил дорожнього руху; орієнтуватись у складних життєвих обставинах
- Спостереження за рухом машин на дорозі
|
Сокол Г.П.
|
середа
|
3 день «Дитина і побут»
- Заняття «Вогонь - друг , вогонь – ворог»
Мета: формування у дітей поняття коли вогонь є другом, а коли стає ворогом, дали дітям поняття про те, що сірники в жодному випадку не повинні слугувати іграшкою, користуватися ними можуть тільки дорослі.
- Тематична бесіда «Яскраві пляшечки»;
- Дидактичні ігри «Ти ще не дорослий», «Небезпека від невідомих предметів», «Помічники для мам – загроза для дитини»
Мета: розкриття дітям інформації про вибухонебезпечні предмети й речовини, про їхню загрозу життю та здоров'ю людей; вчили порядку дій повідомлення відповідним службам (101,102) про небезпечні ситуації.
- Розгляд картини «Юний технік»
Мета: сформувати поняття, що електроприлади є небезпечні для життя, тому що живляться електричним струмом; закріпити і поглибити знання дітей про функції деяких електроприладів: холодильника, міксера, електродуховки, пилосмока (допомагають зберегти харчові продукти від псування, полегшити прибирання); виховувати обережність та охайність.
- Гра «Наш номер – 101», «Коли відчинено вікно»;
- Гра - інсценування«Врятуємо звірятко від пожежі»
Мета:розвивати у дітей розуміння того, що гра з сірниками призводить до біди; виховувати обережне поводження з вогнем у побуті та відповідальність за свої вчинки, потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.
- Гра «Як боротися з вогнищем»
|
Мисько О.А.
|
четвер
|
4 день «Дитина серед людей»
- Розвага «До бабусі поспішаємо – з днем народження привітаємо»;
- Бесіда «Незнайомець – друг чи ворог», «Один серед чужих»;
- Інсценування ситуації «Якщо чужий приходить в дім»
Мета: закріплення правил поведінки з незнайомими людьми, до чого призводить спілкування з незнайомими людьми, вміння не розгублюватись у різних життєвих ситуацій.
- Дидактичні ігри «Хто такий незнайомець», «Якщо ти загубився», «Хитруваті незнайомці»;
- Заняття «Захисти себе сам»;
- Рухлива гра «Мій найкращий друг»
|
Сокол Г.П.
|
п’ятниця
|
5 день «Здоров’я дитини»
- Заняття «У сонечка в гостях», «Отруйні рослини»;
- Аплікація «Лікарські рослини»;
- Дидактичні ігри «Сам собі лікар», «Швидка допомога», «Уроки Айболита»
Мета: дати дітям уявлення про складові здорового способу життя, про те, як людина піклується про своє здоров’я; сформувати знання про те, щоб було тіло міцним, необхідно рухатися; виховувати культурно-гігієнічні навички.
- Тематичні бесіди «Вороги твого здоров’я», «Чистота запорука здоров’я», «Сонце, повітря, вода – наші найкращі друзі»;
- Сюжетно – рольова гра «Лікарня»;
Мета: закріпити знання дітей про роботу лікаря й медсестри, показати найпростіші способи догляду за хворими, виховувати співчуття до хворого, бажання допомогти.
- Розвага «Наші шкідливі звички»
|
Сокол Г.П.
|
Ми хотіли б відзначити виняткову послугу, яку ми отримали протягом усього процесу рефінансування. Професіоналізм пана Лі та знання кредитної компанії були вражаючими та по-справжньому оціненими. Містер Лі - надійний кредитний співробітник. Раніше ми мали досвід роботи з кількома іншими банками і вважали цей процес неприємним і нудним. Містер Лі пішов вище і далі, щоб переконатися, що всі наші потреби були задоволені і що все було оброблено ретельно та ефективно. Ми рекомендуємо його і надалі і надалі ». Містер Лі Контактна електронна адреса / Whatsapp 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740
ВідповістиВидалити